مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:572020-04-18اقتصادي

بازار فروش سیم کارت در قلعه گنج داغ شد


تعداد زیادی از سرپرست های خانوار به ویژه روستاییان و افراد کم درآمد مناطق محروم قلعه گنج که متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی کرونا هستند به دلیل اینکه سیمکارت تلفن همراه به نام خود ندارند برای دریافت خرید خط تلفن در مقابل محل نمایندگی های فروش ایرانسل و همراه اول تجمع کرده اند.

سهراب بازگیر اهل روستای شمزان قلعه گنج که از بامداد امروز (شنبه) در صف دریافت سیمکارت ایستاده به خبرنگار ایرنا گفت: 6 ساعت است که در انتظار دریافت سیمکارت از مغازه موبایل فروشی و یا نمایندگی ایرانسل هستیم، مدارک شخصی و کپی شناسنامه را تحویل داده ایم.

وی افزود: تقاضا برای خرید سیمکارت زیاد است و الان یک خط همراه اول به قیمت 48 هزار تومان و ایرانسل هم 35 هزار تا 45 هزار تومان به فروش می رسد و اگر این جمعیت بیشتر شود فکر می کنم قیمت سیمکارت تا 100 هزار تومان هم افزایش یابد.

یکی دیگر از اهالی روستای شمس آباد چهل منی که در صف دریافت سیمکارت است اظهار داشت: ابتدا قرار بود خط همراه اول به صورت رایگان توزیع شود اما الان همراه اول را به قیمت 45 هزار تومان می فروشند و ایرانسل هم 35 هزار تومان توزیع می شود.

وی که از شدت گرما، شال خیسی را روی سر و صورتش انداخته بود تصریح کرد: با هزینه های کپی و کرایه رفت و برگشت از روستا، هزینه یک سیمکارت بیش از 100 هزار تومان برایمان آب می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش سیم کارت در قلعه گنج داغ شد

بازار فروش سیم کارت در قلعه گنج داغ شد