مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-18سياسي

اوقاف مازندران با رزمایش ضیافت همدلی به یاری مددجویان می رود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رزمایش ضیافت همدلی به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی در مازندران اجرا می شود.

- اوقاف مازندران با رزمایش "ضیافت همدلی" به یاری مددجویان می رود ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رزمایش ضیافت همدلی به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی در مازندران اجرا می شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان جامعه در استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی دانست و گفت: با اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته های معیشتی از محل موقوفات مرتبط، بهره گیری از ظرفیت خیرین و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران خریداری و بین مددجویان در شهرهای مختلف استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف مازندران با رزمایش ضیافت همدلی به یاری مددجویان می رود

اوقاف مازندران با رزمایش ضیافت همدلی به یاری مددجویان می رود