مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-18اقتصادي

سیل پرند هیچ خسارتی به خانه ها وارد نکرد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه سیل روز 29 فروردین هیچ خسارتی به واحد های مسکونی و بوستان مشاهیر وارد نکرده است، گفت: خارج از شهر پرند و در امتداد رودخانه ای که توقف و تردد خودرو ممنوع بوده عده ای اقدام به پارک خودرو کرده اند که منجر به بروز خسارت شده است.

- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه سیل روز 29 فروردین هیچ خسارتی به واحد های مسکونی و بوستان مشاهیر وارد نکرده است، گفت: خارج از شهر پرند و در امتداد رودخانه ای که توقف و تردد خودرو ممنوع بوده عده ای اقدام به پارک خودرو کرده اند که منجر به بروز خسارت شده است.

محسن وطن خواهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیل روز 29 فروردین شهر جدید پرند هیچ خسارتی به واحدهای مسکونی و زیرساخت های این شهر از جمله بوستان مشاهیر وارد نکرده است.

وی افزود: تنها در چند مورد آبگرفتگی ورودی منازل و آبگرفتگی برخی زیرزمین ها را داشتیم که با تلاش ساکنان، نیروهای هلال احمر و کارکنان شرکت عمران پرند، آبها جمع آوری شد و هم اکنون شهر در وضعیت عادی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به خسارت وارده به برخی خودروها در اطراف شهر گفت: وسط بوستان مشاهیر کانال آبی قرار دارد که طبیعتاً در بالادست و پایین دست این رودخانه در خارج از شهر نباید مسیل دستکاری شود که همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل پرند هیچ خسارتی به خانه ها وارد نکرد

سیل پرند هیچ خسارتی به خانه ها وارد نکرد