مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-18اقتصادي

واگذاری 1500 قطعه زمین به روستاییان استان یزد جهت ساخت مسکن


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از واگذاری بالغ بر 1500 قطعه زمین به روستاییان استان در سال 98 جهت ساخت مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علیرضا قربانیان عملکرد بنیاد مسکن استان یزد در سال گذشته را در حوزه های مختلف تشریح کرد و اظهار داشت:  در سال گذشته  برای 25  روستای استان طرح هادی روستایی که به عبارتی همان شناسنامه روستا هست تهیه و در 108 روستای استان طرح هادی اجرایی شده و یا در حال اجراشدن است  که بیشتر این فعالیت های اجرایی در سطح روستاها شامل محوطه سازی ، جدول گذاری ، زیرسازی و آسفالت می باشد.

 مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین از واگذاری بالغ بر 1500 قطعه زمین به روستاییان استان جهت ساخت مسکن خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 1400 جلد سند مالکیت روستایی و شهری (شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت) با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صادرشده که این اسناد کمک شایانی در اخذ تسهیلات و اثبات مالکیت متقاضیان به همراه دارد.

قربانیان از اختصاص 20 هزار تن قیر از محل اعتبارات بند (ه) تبصره 1 قانون بودجه کل کشور جهت آسفالت معابر روستایی در استان خبر داد و اظهار داشت که با برنامه ریزی های انجام شده معابر اصلی روستاهای دارای طرح هادی را آسفالت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1500 قطعه زمین به روستاییان استان یزد جهت ساخت مسکن

واگذاری 1500 قطعه زمین به روستاییان استان یزد جهت ساخت مسکن