مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-18سياسي

تحویل پهپادهای جدید به ارتش + فیلم


وزیر دفاع در مورد پهپادهای جدید گفت: با همکاری و بهره مندی از توان علمی و فناوری ده ها دانشگاه و شرکت دانش بنیان به فناوری کامل بومی سازی و ارتقاء سامانه های هواپیماهای جت چند منظوره دست یافته و گامی اساسی در تحقق این شعار مهم و راهبردی در مجموعه صنعت دفاعی برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هواپیماهای بدون سرنشین رزمی و چند منظوره با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تحویل ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع مراسم تحویل دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین چند منظوره، رزمی، شناسایی و هدف همزمان در سازمان صنایع هوایی و صنایع هسای اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون برای آحاد کارکنان جان بر کف ارتش و همه متخصصین صنعت دفاعی گفت: در ایام بزرگداشت روز ارتش توفیق یافتیم با حضور در سازمان صنایع ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل پهپادهای جدید به ارتش + فیلم

تحویل پهپادهای جدید به ارتش + فیلم