مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-18سياسي

58 مالک به پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در گیلان پیوستند


ساسان جهانبخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با پی گیری به عمل آمده در سراسر استان گیلان و در تماس با مالکان مهدهای کودک استیجاری ، رضایت 58 مالک برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهای مهدهای های کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا جلب شده است.

وی با بیان اینکه از عموم مالکان مهدهای کودک استان گیلان درخواست می شود تا به عشق کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استیجاری بپیوندند، افزود: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک ، فعالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اسفند 98 به صورت کامل متوقف شد که این امر آسیب هایی نظیر از دست رفتن درآمد این مراکز را در پی داشت.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با قدردانی از کار ارزشمند مالکان مهدهای کودک استیجاری در این پویش خاطر نشان کرد: مالکانی که تمام یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی بخشیده یا خواهند بخشید در قالب پویش همدلی و با اهداء نشان حامی کودک و لوح تقدیر از سوی بهزیستی استان قدردانی به عمل می آید.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش آسیب های وارده به مهدهای کودک اقداماتی با همفکری و هم اندیشی با نمایندگان مهد های کودک در سطح کشور و استان انجام گرفته، اضافه کرد: قرارگرفتن نام مهدهای کودک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 مالک به پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در گیلان پیوستند

58 مالک به پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در گیلان پیوستند