مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-18سياسي

خدمات دهی بیمارستان های نیروهای مسلح به 132 هزار لرستانی


مسوول بهداشت و درمان نیروهای مسلح لرستان گفت: از آغاز زمان شیوع کرونا در لرستان بیش از 132 هزار نفر از خدمات بیمارستان های نیروهای مسلح در استان استفاده کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مصطفی امیری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: مدافعان سلامت در ایام کرونا در حال فعالیت های جهادی هستند که مرتبه ای کمتر از حضور در دوران دفاع مقدس ندارد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا به خوبی عمل کرده است، افزود: کشورهای اروپایی و آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارند در مواجه با این بیماری با مشکل روبرو شده اند.

مسوول بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان لرستان بیان کرد: نیروهای امنیتی علاوه بر حفظ امنیت کشور  در عرصه نظامی در شرایط فعلی تمام امکانات خود را در جنگ بیولوژیک برای مهار این بیماری به کار گرفته اند.

امیری با اشاره به اینکه امروز این ویروس در کشور در حال کنترل است و مبتلایان ما در حال ثبات هستند، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده هماهنگی بیشتر مردم و مسئولان با یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد:58 بیمارستان نیروهای مسلح در سطح کشور وجود دارد که 56 مورد از آن ها بیش از 70 درصد ظرفیت خود را در شرایط فعلی به مبارزه با بیماری کرونا اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی بیمارستان های نیروهای مسلح به 132 هزار لرستانی

خدمات دهی بیمارستان های نیروهای مسلح به 132 هزار لرستانی