مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-18اجتماعي

کرونا پروازهای فرودگاه آبادان را کاهش داد


پروانه سهرابی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:با توجه به اینکه اکثر پزشکان متخصص شاغل در شهرستان های آبادان و خرمشهر پروازی هستند و باید به طور مستمر بین شهرهای دیگر کشور تردد داشته باشند لذا بنا به ضرورت 2 پرواز فرودگاه را حفظ کردیم.

وی افزود:همه مسافران از طریق فرودگاه آبادان در محوطه باند و قبل از ورود به ترمینال غربالگری شده و در صورت مشاهد موارد مشکوک از جمله تب بالا قرنطینه می شوند.

سهرابی به استقرار2 کانکس برای قرنطینه افراد مشکوک به ویروس کرونا در فرودگاه آبادان اشاره کرد و گفت:با استقرار کارشناسان پدافند غیرعامل در فرودگاه برابر دستور شرکت فرودگاه های کشور و فرماندار ویژه آبادان اقدام لازم برای کاهش پروازهای این فرودگاه اتخاذ شد.

وی به نصب علایم هشداری اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه آبادان اشاره کرد و افزود:به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کووید 19 ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی، ضدعفونی سالن انتظار و برج مراقبت به صورت روزانه انجام می شود.

مدیر فرودگاه از همراهان مسافران پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه آبادانی خواست از حضور در فرودگاه اجتناب کنند.

فرودگاه بین المللی آبادان جز اولین فرودگاه های ایران است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران و به دلیل وجود پالایشگاه آبادان احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا پروازهای فرودگاه آبادان را کاهش داد

کرونا پروازهای فرودگاه آبادان را کاهش داد