مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-18سياسي

برنامه ریزی برای حرکت به سمت روش های صنعتی فراوری گیاهان دارویی


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه ریزی این ستاد برای حرکت از فراوری سنتی و مرسوم به روش های فراوری صنعتی در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی خبر داد.

- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه ریزی این ستاد برای حرکت از فراوری سنتی و مرسوم به روش های فراوری صنعتی در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن عصاره با بیان اینکه زنجیره ارزش و تولید در زیست بوم گیاهان دارویی به ویژه در 10 سال اخیر دچار تحولات ساختاری شده است، افزود: با توجه به کاربردهای بسیار متنوع و مختلف گیاهان و ترکیبات طبیعی گیاهی در عرصه های دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی، دمنوش و نوشیدنی ها، عطرسازی و صنعت خوشبوکننده ها، دباغی و رنگرزی بهتر است به جای کاربرد واژه گیاهان دارویی، از واژگان وسیع تر و دقیق تر گیاهان صنعتی استفاده شود.

وی ادامه داد: بر این اساسا ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی صنعتی سازی این عرصه و گذار از روش های سنتی فرآورش به روش های مبتنی بر فناوری را در سیاستگذاری های خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای حرکت به سمت روش های صنعتی فراوری گیاهان دارویی

برنامه ریزی برای حرکت به سمت روش های صنعتی فراوری گیاهان دارویی