مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-18حوادث

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در همدان


سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی روز شنبه در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و طلاجات در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، سرقت منزل دیگری نیز در همان تاریخ در منطقه دیگری از شهر و به همان شیوه به وقوع پیوسته است.

سرهنگ کارآگاه اسد بیگی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یکی از سارقان حرفه ای و غیر بومی منزل در یکی از استان های جنوب کشور شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، نامبرده توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان همدان در تحقیقات به عمل آمده، به سه فقره سرقت با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد و با راهنمایی سارق، همدستان وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از 60 کیلوگرم تریاک در فامنین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان باند قاچاقچیان موادمخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان می کردند شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در همدان

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در همدان