مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-18پزشكي

دانشجویان بسیجی علوم پزشکی خراسان شمالی 60 هزار ماسک تولید کردند


امیر امانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در مدت مبارزه با ویروس کرونا دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی علاوه بر تولید 60 هزار ماسک موفق به تولید 7 هزار شیلد صورت، 10 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و 5 هزار جفت دستکش شده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از همکاری 60 نفر از دانشجویان جهت ارائه مشاوره کرونایی در سامانه 4030 به مردم استان خبر داد.

امانی با اشاره به ثبت نام 150 نفر از دانشجویان در شیفت ایثار، توضیح داد: در این شیفت دانشجویان به صورت داوطلبانه با حضور در بیمارستان بیماران کرونایی، به ارائه خدمات می پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود: برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از ابتلاء به کرونا برای دانشجویان و همکاران به همت انجمن اسلامی و مشارکت 15 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در طرح آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر به مدت 5 روز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

امانی تصریح کرد: با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان و استودیو سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه، در هفته های اولیه ورود کرونا به استان، پروژه مشترک رسانه ای اتاق قرنطینه با هدف اطلاع رسانی صحیح و علمی و اطمینان بخشی به مردم استان خراسان شمالی راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بسیجی علوم پزشکی خراسان شمالی 60 هزار ماسک تولید کردند

دانشجویان بسیجی علوم پزشکی خراسان شمالی 60 هزار ماسک تولید کردند