مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-18سياسي

رایزنی تلفنی وزرای کشور ایران و ترکیه درباره شیوع کرونا و همکاری های مرزی


سفیر ایران در آنکارا از رایزنی تلفنی امروز وزرای کشور ایران و ترکیه درباره تدابیر و تجارب دو کشور برای مهار شیوع کرونا، همکاری های مرزی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تروریسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا امروز (شنبه) در صفحه توییترش از تماس تلفنی عبدالرضا رحمانی فضلی و سلیمان سویلو وزرای کشور ایران و ترکیه خبر داد و نوشت: در تماس تلفنی امروز (شنبه) وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در خصوص تدابیر و تجارب دو کشور برای مهار شیوع بیماری کرونا، همکاری های مرزی و استمرار مبارزه مشترک با قاچاق مواد مخدر و تروریسم تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدجواد ظریف و مولود چاووش اوغلو وزیران امور خارجه ایران و ترکیه نیز صبح دوشنبه 25 فروردین ماه در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات بحران سیاسی در افغانستان، خصوصا روند صلح در این کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در منطقه و جهان و راه های جمعی مقابله با آن نیز از دیگر موضوعات مورد گفتگو در این تماس تلفنی بود.

ظریف و چاووش اوغلو ظهر سه شنبه 19 فروردین ماه نیز تلفنی گفتگو کرده بودند و در این گفتگو وزیر امور خارجه ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا در ترکیه با دولت و مردم ترکیه ابراز همدردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی وزرای کشور ایران و ترکیه درباره شیوع کرونا و همکاری های مرزی

رایزنی تلفنی وزرای کشور ایران و ترکیه درباره شیوع کرونا و همکاری های مرزی