مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-18اقتصادي

اشتغالزایی صنعتی در مازندران 20 درصد افزایش یافت


علیرضا یوسف نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :پارسال با راه اندازی واحدهای صنعتی در مازندران 4 هزار و 300 شغل در این مجموعه ها ایجاد شده است در حالیکه در سال ماقبل تعداد مشاغل ایجاد شده در این بخش 3500 شغل بود .

وی با اشاره به اینکه پارسال صنعت استان مازندران سال پررونقی را پشت سر گذاشته است ، ادامه داد: یک هزار و 600 میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری طرح هایی است که پروانه بهره برداری خود را اخذ کرده اند .

معاون صنعت مازندران میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی استان در سال 97 را حدود 600 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد : تمام تلاش ها برای رونق تولید تنها به بازگشایی واحدهای راکد خلاصه نشد و واحدهای جدید نیز راه اندازی و به چرخه تولید وارد شدند .

وی با اشاره به اینکه هر چند از نظر تعداد واحدهای راه اندازی شده در مازندران روند کاهشی داشتیم ، ادامه داد : اما این مساله بدین معنا نیست که کاهش واحدها یعنی کم شدن فعالیت صنعتی یا تراز منفی در این بخش باشد .

یوسف نژاد خاطرنشان کرد : چرا که واحدهای صنعتی که راه اندازی شده اند از جمله واحدهای صنعتی بزرگ و مهم به شمار می روند که در زمان بحران و ریسک کمتر با مشکل مواجه خواهند شد برعکس واحدهای کوچک و خرد در شرایط خاص بیشتر در معرض خطر ورشکستگی قرار دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی صنعتی در مازندران 20 درصد افزایش یافت

اشتغالزایی صنعتی در مازندران 20 درصد افزایش یافت