مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-18سياسي

امسال رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت


امسال حتما رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی نیز در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: امسال حتما رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی نیز در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور برخی مدیران و ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و ارکان مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و روسای دادگستری ها داشتیم و به لطف امام رضا (ع) از همدلی مثال زدنی در بین ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه کارنامه خراسان رضوی در سال 98 بسیار موفق بود، عنوان کرد: هر چند با شیوع ویروس کرونا، کشور و به تبع آن خراسان رضوی تحت تاثیر قرار گرفت، اما در مجموع سال گذشته استان کارنامه بسیار موفقی داشت، به نحوی که اکنون حدود 28 درصد از معین های اقتصادی در گام پنجم و ششم یعنی گام اجرای برنامه ها هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: تاکنون 186 معین اقتصاد مقاومتی در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مسئولیت توسعه شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت

امسال رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت