مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-18سياسي

برپایی نمایشگاه مجازی پوستر «گلستان امام» در روز بزرگداشت سعدی


«گلستان امام» عنوان نمایشگاه مجازی پوستر است که به مناسبت روز بزرگداشت سعدی در اول اردیبهشت از سوی فرهنگسرای امام (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

- گلستان امام عنوان نمایشگاه مجازی پوستر است که به مناسبت روز بزرگداشت سعدی در اول اردیبهشت از سوی فرهنگسرای امام (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، نمایشگاه مجازی پوستر گلستان امام تاملی دارد بر اهتمام و علاقه امام (ره) به شیخ اجل سعدی که این تعلق خاطر با شیوه ای جاذب و برگرفته از کتاب حکومتی بر اساس اخلاق که به خاطرات حجت الاسلام بی آزار شیرازی، اختصاص دارد گرداوری و طراحی شده است.

در تبیین این محصول، این مهم در نظر تولید کنندگان است: شاید برای بسیاری علاقمندی به شعر و شاعری به خصوص برای رهبری انقلابی و سیاستمدار چون امام خمینی (ره) غیر منتظره و عجیب به نظر رسد اما تعجب آنان رفع می شود اگر بدانند که شعر و زبان فارسی تنها یک زبان موزون نیست، بلکه یک فرهنگ و یک تمدن زبان مشترک و حلقه اتصال زبانی و فرهنگی تمام آسیای میانه، شبه قاره هند و ایران و قفقاز بوده است.

این محصول فرهنگی که ویژه ایام قرنطینه شهروندان تولید شده است تامل امام (ره) به آثار بوستان و گلستان سعدی و ترویج این نگاه که حاوی اصول اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مجازی پوستر «گلستان امام» در روز بزرگداشت سعدی

برپایی نمایشگاه مجازی پوستر «گلستان امام» در روز بزرگداشت سعدی