مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-18سياسي

کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی قزوینی ها به قرارگاه مواسات


دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در قزوین با اشاره به اینکه این قرارگاه در راستای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کرونا تشکیل شده است، -  حجت الاسلام حسن دهقان نژاد، دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به محرومین و اقشاری که در شرایط فعلی جامعه دچار آسیب شده اند، قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در استان قزوین در محل ستاد نماز جمعه یعنی در مسجدالنبی(ص) آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با آغاز به کار این قرارگاه، شماره حسابی تحت اشراف نمایندهٔ محترم ولی فقیه در استان جهت دریافت کمک های مردمی اعلام شده و ساز و کاری با محوریت مساجد برای این موضوع طراحی شده است.

دهقان نژاد در ادامه اظهار کرد: مساجدی که انتخاب شده اند مساجد شاخص قزوین هستند، زیرا مساجد پایگاه های اجتماعی و مردمی هستند و در بحث رصد و شناسایی محرومین و نیازمندان در محلات می توانند به ما یاری برسانند.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در قزوین عنوان کرد: در مدت کوتاهی که این قرارگاه تشکیل شده است، حدود 1 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی توسط ستاد نماز جمعهٔ استان جمع آوری شده و نیز بسته های ارزاقی توسط خیرین تهیه شده است که در روزهای آتی میان نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی قزوینی ها به قرارگاه مواسات

کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی قزوینی ها به قرارگاه مواسات