مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-18اقتصادي

پیش بینی ایجاد 60 هزار شغل طی 3 سال در استان همدان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به هدفگذاری ایجاد 60 هزار شغل طی 3 سال در استان همدان گفت: تحقق این هدف بیش از 165 هزار میلیارد ریال منابع نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توصیفیان بعدازظهر شنبه در اولین جلسه گروه کاری اشتغال استان همدان در سال جاری گفت: بر اساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان همدان در زمستان گذشته 9.

3 درصد و میانگین چهار فصل سال گذشته 7.

4 درصد اعلام شده است که علیرغم افزایش نرخ مشارکت، نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته 0.

9 درصد کاهش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بر این اساس همدان پس از استان خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار دارد، گفت: در سال 1398 مشارکت اقتصادی با 0.

8 درصد افزایش به 45.

5 درصد رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص طرح تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری افزود: سهم استان همدان از 4 چهار مرحله تخصیصی مبلغ 3 هزار و 690 میلیارد ریال و عملکرد استان در جذب تسهیلات 4 هزار و 48 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال 6 هزار و 577 نفر اعلام بوده است.

وی تحقق این سهم را ناشی از تعامل و همکاری خوب بانک ها، دستگاه های اجرایی با کمیته های فنی استانی و شهرستانی و حمایت استاندار و فرمانداری ها دانست و در ارائه گزارش تسهیلات روستایی به تفکیک دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد 60 هزار شغل طی 3 سال در استان همدان

پیش بینی ایجاد 60 هزار شغل طی 3 سال در استان همدان