مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-18سياسي

پایان پژوهش های محیط زیستی اصفهان/ جمع بندی نهایی به زودی منتشر می شود


رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تحلیل های نهایی مربوط به پژوهش های محیط زیستی اصفهان صورت گرفته اما به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز جلسه مربوط به آن تشکیل نشده است.

- کوروش محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از چند سال قبل 2 قرارداد از طرف شهرداری اصفهان با دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان منعقد شد که یکی در رابطه با تعیین سیاهه انتشار آلاینده های گازی شهر اصفهان با دانشگاه اصفهان و یکی هم تعیین سهم منابع مختلف از ذرات معلق در هوا با دانشگاه صنعتی بود.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم اجرای این پژوهش های طولانی مدت عنوان کرد: سال هاست در مباحث زیست محیطی، ترافیکی، کاهش آلاینده ها و حمل و نقل و تصمیماتی که در کلانشهر اصفهان گرفته می شده و هنوز هم همین طور است، صرفاً بر مبنای اطلاعات پایه ای یا حدس و گمان ها در رابطه با آلاینده ها در شهرها و حتی کشورهای دیگر بود.

وی اذعان کرد: در همین راستا در بحث برنامه ریزی از اطلاعات علمی در کلانشهر اصفهان برخوردار نبودیم؛ اطلاعات این پروژه ها دیرتر و دو برابر زمانی که پیش بینی شده بود به دست ما رسید، چالش های مدیریتی و محدودیت های اعتباری و مالی باعث به تعویق افتادن این مطالعات شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پژوهش های محیط زیستی اصفهان/ جمع بندی نهایی به زودی منتشر می شود

پایان پژوهش های محیط زیستی اصفهان/ جمع بندی نهایی به زودی منتشر می شود