مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 13:162020-04-18اقتصادي

10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر جمع آوری شد


سید باقر موسوی نژاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود: جمع آوری زکات توسط مردم در وضعیت خوبی قراردارد طوری که سال گذشته در پرداخت زکات واجب و رشد نقدینگی زکات در کشور مقام اول بدست آوردیم.

وی گفت: زکات جمع آوری شده صرف هزینه مددجو، مسکن، زوج های جوان، مسائل درمانی، فرهنگی دانش آموزان و طلاب می شود.

رییس اداره اجرایی زکات کمیته امداد استان بوشهر افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال پیش بینی داریم که 14 میلیارد ریال زکات جمع آوری شود.

وی در ارتباط با زکات فطریه ادامه داد: امسال در نظر داریم که 70 درصد ظرفیت زکات فطریه جمع آوری شده به سمت خانواده های نیازمند هدایت شود تا بتوانیم مشکلات اساسی این خانواده ها را رطرف کنیم.

موسوی نژاد با اشاره به ظرفیت مراکز نیکوکاری در استان اضافه کرد: در استان بوشهر 100 مرکز نیکوکاری با هدف ایجاد همکاری و مساعدت با کمیته امداد برای اعتماد سازی در بحث نیازسنجی و جذب و توزیع عادلانه کمک ها همکاری می کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات، رهنمودها و تاکیدات خود در روز نیمه شعبان بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا و بر لزوم تشکیل یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه درایام کرونا و ماه مبارک رمضان تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر جمع آوری شد

10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر جمع آوری شد