مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-18اقتصادي

سیلاب 20 میلیارد تومان به بخش کشاورزی کرمان خسارت وارد کرد


میزان خسارت سیلاب به بخش کشاورزی کرمان طبق آخرین برآورد بالغ بر 20 میلیارد تومان اعلام شده است.

- علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان بیان داشت: تلاش برای رفع مشکل قطعی آب منطقه حرمک و کشیت در حال انجام است و تا آخر وقت امروز این مشکل برطرف می شود؛ ضمن اینکه آبرسانی به این مناطق به وسیله تانکر انجام می شود.

وی افزود: در جهر همچنان برق قطع است و اداره برق در حال تلاش برای برطرف کردن مشکل است تا برق منطقه را هر چه سریع تر به مدار اصلی متصل کند.

فرماندار کرمان گفت: اداره برق اعلام کرده طی امروز و فردا مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد ضمن اینکه برق موقت این مناطق در حال حاضر به وسیله ژنراتور وصل است.

بابایی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی راه ها باز است و پاکسازی و لایه روبی از منازل توسط نیروهای بسیجی در حال انجام است و مشکل حادی در منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر به بخش کشاورزی خسارات زیادی وارد کرده است، اظهار داشت: میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی بر طبق آخرین برآورد بالغ بر 20 میلیارد تومان اعلام شده است.

فرماندار کرمان در خصوص برآورد میزان خسارات ناشی از سیل اخی ر گفت: مجموع خسارات وارده بعد از بررسی کامل و ارائه گزارشات اداره برق، آب، و … جمع بندی و اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب 20 میلیارد تومان به بخش کشاورزی کرمان خسارت وارد کرد

سیلاب 20 میلیارد تومان به بخش کشاورزی کرمان خسارت وارد کرد