مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-18سياسي

احتمال وقوع جنگ بیولوژیک در زمینه شیوع ویروس کرونا وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی بعد از ظهر شنبه طی سخنانی که در جوار ضریح بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ویروس کرونا برای مردم جهان مشکلات بسیاری را به دنبال داشته است که این مشکلات تنها محدود به برخی از کشورها نیست.

وی با اشاره به احتمال وقوع جنگ بیولوژیک در زمینه شیوع ویروس کرونا در دنیا، افزود: آمریکا در سطح جهان متهم نخست است که این اتهام فقط از سوی ایران مطرح نشده و حتی دانشمندان از سراسر جهان نیز این اتهام را مطرح می کنند.

عضو هیئت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: دشمنان تصور می کردند که این جنگ بیولوژیک تنها جان دشمنانشان را می گیرد در حالی که نمی دانستند که علیه خودشان نیز عمل خواهد کرد.

وی گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان به بیش از دو میلیون نفر رسیده و مشکلات بسیاری از جمله مشکلات اقتصادی را فراهم آورده است.

باید در زمان وقوع بلا صبور باشیم آیت الله خاتمی با بیان اینکه بر اساس آموزه های قرآن کریم باید در زمان وقوع بلا صبور بود، افزود: عموم مردم باید از مناجات شعبانیه به صورت ویژه تر استفاده کنند و در این راستا صدا و سیما نیز باید به صورت گسترده تر به انعکاس این مناجات بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع جنگ بیولوژیک در زمینه شیوع ویروس کرونا وجود دارد

احتمال وقوع جنگ بیولوژیک در زمینه شیوع ویروس کرونا وجود دارد