مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-18سياسي

تولیدات بومی در مرمت بناهای تاریخی اردبیل حمایت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تولیدات بومی کیفی که استانداردهای لازم را دارا باشد مورد حمایت جدی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی ظهر شنبه در جلسه فنی میراث فرهنگی اردبیل استفاده از تولیدات بومی در مرمت بناهای تاریخی را زمینه ساز حمایت از تولیدکنندگان دانسته و اظهار کرد: تولیدات بومی کیفی که استانداردهای لازم را دارا باشد مورد حمایت جدی قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید، تلاشمان بر این است تا در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گام های اساسی برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: مهمترین برنامه ها در این حوزه استفاده از آجرهای مرمتی تولیدکنندگان بومی استان در اجرای پروژه های مرمت بناها، بازارها، پل ها، و مکان های تاریخی است چراکه استفاده و حمایت از تولیدات بومی گامی اساسی در راستای تحقق شعار سال است.

فلاحی از برنامه ریزی برای ارائه مولاژهای تولید شده بومی از چینی خانه به میهمانان به عنوان معرف و نماد استان خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا رشته های مختلف صنایع دستی و کارگاه ها در این بخش را فعال کرده و شرایط بهره برداری این کارگاه ها و کوره های سفال غیرفعال در سطح استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات بومی در مرمت بناهای تاریخی اردبیل حمایت می شود

تولیدات بومی در مرمت بناهای تاریخی اردبیل حمایت می شود