مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 14:302020-04-18دانش

وزارت علوم از نخبگان و صاحبان ایده در زمینه کنترل کرونا حمایت می کند


معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است، گفت: وزارت علوم از تمام نخبگان و دانشمندان و صاحبان ایده و فکر در زمینه کنترل ویروس کرونا حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم در ویژه برنامه چالش کرونا که توسط بسیج دانشجویی درحال برگزاری است، با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک بحران فراگیر جهانی است، اظهار کرد: این ویروس تمام کشورها را درگیر خود کرده است که قدرت و اقتدار کشورها به گونه ای مشخص می شود که هرکدام چگونه از بحران این ویروس نجات می یابند و موفق میشوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان به اینکه جامعه علمی و دانشگاهی در کنترل ویروس کرونا نقش مهمی را ایفا می کند، افزود: از لحاظ فنی و توانایی های که از حیث علمی نیازمند کشف این ویروس و همچنین تولیداتی که در زمینه کنترل این ویروس باید صورت گیرد، مجموعه های دانشگاهی و دانش بنیان و پارک های علم و فناوری می توانند در این زمینه ها نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

وی با تاکید به نیازمندی های موردنظر جهت کنترل ویروس کرونا گفت: درجهت کنترل این ویروس ما نیازمند یک عزم جدی مردمی و مشارکت ملی و همگانی به ویژه نخبگان کشور در چالش کرونا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم از نخبگان و صاحبان ایده در زمینه کنترل کرونا حمایت می کند

وزارت علوم از نخبگان و صاحبان ایده در زمینه کنترل کرونا حمایت می کند