مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-18فناوري

ثبت نام سیم کارت رایگان در خراسان جنوبی اینترنتی می شود


سید محمد للهی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که یکی از الزامات اعطای وام یک میلیون تومانی از حساب یارانه ارسال پیامک از سیم کارتی است که به نام سرپرستان خانوار است تمامی اپراتورهای مخابرات در راستای مسئولیت اجتماعی پذیرفتند در این خصوص سیم کارت رایگان صادر کنند.

وی گفت: از هیمن رو پیامکی برای مشترکان ارسال شد تا افراد فاقد سیم کارت به دفاتر خدماتی مراجعه و سیم کارت دریافت کنند که باعث شلوغی فروشگاه های همراه اول و دفاتر پیشخوان دولت شد.

مدیر تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار داشت: برای رفع این مشکل طبق آخرین پیگیری ها امکان ثبت نام اینترنتی در حال پیاده سازی است و احتمالا تا فردا صبح عملیاتی می شود لذا فردا پیامکی برای مشترکان درخصوص نحوه ثبت نام ارسال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام حضوری تعطیل نشده است افزود: برای انجام بخشی از کار همچون احراز هویت و فعال سازی باید مشترک مراجعه حضوری داشته باشد اما بخشی که ورود اطلاعات است به جای معطلی حضوری می تواند از طریق اینترنت انجام شود و بعد از ارسال سیم کارت توسط مشترک برای فعال سازی به نزدیک ترین دفتر خدماتی مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سیم کارت رایگان در خراسان جنوبی اینترنتی می شود

ثبت نام سیم کارت رایگان در خراسان جنوبی اینترنتی می شود