مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-18اقتصادي

وصول سه هزار و 350 میلیارد ریال مالیات در خراسان شمالی


یوسف یعقوبی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش 19 درصدی درآمدهای مالیاتی این استان در سال گذشته نسبت به مدت سال پیش از آن، اظهار داشت: این میزان در مدت مشابه سال 97 معادل 2 هزار و 820 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از مجموع مالیات وصولی پارسال 2 هزار و 240 میلیارد ریال مالیات مستقیم و عملکرد و هزار و 110 میلیارد ریال مالیات غیرمستقیم و ارزش افزوده بوده است.

یعقوبی نژاد گفت: از مالیات دریافتی 33 درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده، 29 درصد از محل اشخاص حقوقی، 26 درصد از حقوق اخذ شده است و 6 درصد مالیات مشاغل، پنج درصد از محل املاک و مستغلات و یک درصد مالیات بر ارث بوده است.

وی گفت: بر این اساس 88 درصد درآمدهای پیش بینی شده سازمان برای استان در سال گذشته محقق شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی اظهار داشت: این در حالی است که 160 میلیارد ریال از مالیات پرداختی صادرکنندگان استان در سال گذشته نیز به حساب آنها برگشت داده شد که شرکت های مزبور این مبلغ را بابت اعتبار مالیاتی ارزش افزوده از اداره کل امور مالیاتی استان بستانکار بودند.

یعقوبی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه صادرات از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض معاف است، مبلغ پرداختی توسط شرکت های تولیدی صادرکننده که برای تولید و خرید کالا پرداخت کرده اند به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول سه هزار و 350 میلیارد ریال مالیات در خراسان شمالی

وصول سه هزار و 350 میلیارد ریال مالیات در خراسان شمالی