مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 18:202020-04-18سياسي

اجبار و تهدید معلم برای نصب «شاد» در شأن آموزش و پرورش نیست


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اجبار و تهدید کردن و اینکه پرونده معلم را به دلیل عدم نصب «شاد» به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری می فرستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو ویژه خبری شبکه دوم سیما درباره شبکه آموزشی دانش آموز(شاد)، ضمن تشکر از این اقدام آموزش و پرورش به نقاط ضعف طرح اشاره کرد و گفت: برخی معلمان در تلفن همراه برای نصب این شبکه مشکل دارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برخی دانش آموزان تلفن همراه ندارند و یا برخی که تلفن همراه دارند، تلفن پیشرفته ای نیست که بتوانند برنامه شاد را نصب کرده و تحت آموزش قرار بگیرند.

میرزاده با بیان اینکه بعضی خانواده ها اعتقاد ندارند که تلفن همراه دست فرزندشان باشد، گفت: برخی دانش آموزان باید صبر کنند تا والدینشان از سر کار برگردند تا بتوانند از تلفن همراه آنها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر برخی معلمان، خودشان والدین هستند و باید تلفن همراه، همزمان هم دست آنها به عنوان معلم و هم دست فرزندان به عنوان دانش آموز باشد.

  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش حالت اجبار به شبکه شاد بدهد، درست نیست، افزود: به نظر می رسد حالا که زحمت کشیده شده است بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار و تهدید معلم برای نصب «شاد» در شأن آموزش و پرورش نیست

اجبار و تهدید معلم برای نصب «شاد» در شأن آموزش و پرورش نیست