مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 18:402020-04-18اجتماعي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


آموزش و پرورش می توانست بعد از کرونا بهتر عمل کند، ترافیک هسته مرکزی اصفهان خطرناک است، اصفهانی ها در اسفند 98 چقدر اینترنت مصرف کردند؟، ادامه ناپایداری ها تا دو روز آینده در استان اصفهان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه 30 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: آموزش و پرورش می توانست بعد از کرونا بهتر عمل کند نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش پس از شیوع ویروس کرونا می توانست از ظرفیت هایی که وجود دارد با برنامه بهتر، مؤثرتر عمل کند.

ترافیک هسته مرکزی اصفهان خطرناک است/ وکالت نامه های منقضی تعویض پلاک 2 ماه اعتبار دارد رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: وکالت نامه هایی که منقضی شده، بعد از این که مراکز تعویض پلاک باز شد، تا دو ماه معتبر هستند.

اصفهانی ها در اسفند 98 چقدر اینترنت مصرف کردند؟ مدیر کل ارتباطات و بین الملل شرکت مخابرات از رشد چشمگیر مصرف اینترنت در اواسط اسفندماه سال 98، نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 110 درصدی در کل کشور و 80 درصدی در استان اصفهان، خبر داد.

ادامه ناپایداری ها تا دو روز آینده در استان اصفهان کارشناس مسؤول پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: در 24 ساعت آینده قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد به ویژه در بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته