مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 23:252020-04-18بين الملل

سردرگمی ترامپ در مقابله با کرونا در پرس تی وی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به وضعیت شیوع کرونا در آمریکا و چالشی که برای ترامپ و دولت برای مقابله با این ویروس به وجود آمده است به مرور فشارهای ایجاد شده از سوی جناح های مخلتف در آمریکا .

- بحث و بررسی درخصوص سردرگمی ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا و مروری بر آسیب دیدن بیشتر اقلیت ها از گسترس ویروس کرونا در آمریکا در برنامه این هفته ما مردم در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به وضعیت شیوع کرونا در آمریکا و چالشی که برای ترامپ و دولت برای مقابله با این ویروس به وجود آمده است به مرور فشارهای ایجاد شده از سوی جناح های مخلتف در آمریکا مبنی بر پایان دادن به محدودیت ها و بازگشایی دوباره کشور و هشدارهای مشاوران وی درخصوص عواقب اجرای این کار و تسریع شیوع این بیماری می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن واکاوی دلایل سردرگمی کاخ سفید در قبال مسئله شیوع کرونا در آمریکا، انتقادهای صورت گرفته علیه دولت ترامپ در نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا در این کشور و احتمال اخراج آنتونی فاوچی، یکی از معتبرترین متخصصان بیماری های عفونی آمریکا از عضویت در کارگروه ویروس کرونا در کاخ سفید مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی ترامپ در مقابله با کرونا در پرس تی وی

سردرگمی ترامپ در مقابله با کرونا در پرس تی وی