مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:152020-04-18سياسي

میرزایی: دولت عملکرد خوبی در مقابله با کرونا داشته است


رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولتمردان در سراسر دنیا با توجه به انتظارات و تنگناهای موجود به دنبال اتخاذ سیاستی به منظور تامین سلامت مردم در کنار از سرگیری فعالیت های اقتصادی و آموزشی هستند.

- رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولتمردان در سراسر دنیا با توجه به انتظارات و تنگناهای موجود به دنبال اتخاذ سیاستی به منظور تامین سلامت مردم در کنار از سرگیری فعالیت های اقتصادی و آموزشی هستند.

جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نحوه برخورد کشورهای مختلف با ویروس کرونا، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از سیاستمداران دنیا غافلگیر کننده بود چراکه چنین تجربه ای را در دهه های اخیر نداشتند، اظهار داشت: شیوع این ویروس و تبدیل شدن آن به پاندمی و به دنبال آن تعطیلی فعالیت های اقتصادی، اداری و مراکز آموزسی و فرهنگی برای چندین هفته متوالی و به نوعی درگیری با یک دشمن نامریی دست سیاستمداران دنیا را بسته است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این دوران مدیریت بحران برای بسیاری از سیاستمداران سخت بوده است چراکه شاهد ایجاد دوگانگی بین سلامت و معیشت هستند و خیلی ها تامین و حفظ سلامت را نقطه مقابل فعالیت های اقتصادی تلقی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزایی: دولت عملکرد خوبی در مقابله با کرونا داشته است

میرزایی: دولت عملکرد خوبی در مقابله با کرونا داشته است