مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-18اقتصادي

عرضه لیموی کشف شده در جهرم به بازار با قیمت مصوب دولتی


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم اعلام کرد که هزار تُن لیموی کشف شده در این شهرستان، با قیمت مصوب و نظارت سازمان های مسئول به بازار عرضه می شود.

- عباس روستا زاده گفت: پس از گزارش ضابطین از کشف یک هزار تن لیمو در یکی از سردخانه های سطح شهرستان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت که با تشکیل جلسه ای با حضور مسئولان و نمایندگان اصناف هماهنگی های لازم جهت عرضه محصول کشف شده با قیمت مصوب دولتی با نظارت نمایندگان تعزیرات و سازمان صمت در بازار انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، وی با تأکید بر اینکه تخطی از این مصوبه با پیگرد قضایی همراه خواهد بود، گفت: با دستور قضایی مجوز بازرسی از انبارهای خانگی صادر شده است و در صورت وجود انبارهای غیر مجاز برخورد قضایی لازم انجام خواهد شد.

روستازاده افزود: در راستای نظارت دقیق تر در این جلسه تأکید شد مسئولین سردخانه ها لیست روزانه حمل بار، مقصد و کامیون های حامل را به اداره تعزیرات و صنعت معدن و تجارت اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع کروناویروس و افزایش تقاضای برخی کالاها نظیر لیمو، در کشور شاهد افزایش قیمت این محصول و سوءاستفاده سودجویان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه لیموی کشف شده در جهرم به بازار با قیمت مصوب دولتی

عرضه لیموی کشف شده در جهرم به بازار با قیمت مصوب دولتی