مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-18اقتصادي

آب سدهای استقلال و سرنی برای مصرف شرب و کشاورزی در میناب استفاده می شود


به میزان 150 هزار متر مکعب آب از طریق دو آب شیرین کن جهت تامین آب شرب بندرعباس و بندرخمیر تخصیص می یابد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: به میزان 150 هزار متر مکعب آب از طریق دو آب شیرین کن جهت تامین آب شرب بندرعباس و بندرخمیر تخصیص می یابد.

فریدون همتی شب گذشته(30 فروردین ماه) در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به بارندگی ها و ذخیره سازی مناسب آب در سدهای استان و افزایش سطح منابع آب زیرزمینی، عنوان کرد: با این وجود رویکرد اصلی در راستای تامین آب شرب به ویژه برای شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر تکمیل آب شیرین کن های موجود می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا فازهای باقی مانده از آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس تا آخر تیرماه سال جاری تکمیل می شود و راه اندازی فاز نخست آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس نیز در حال پیگیری است که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

استاندار هرمزگان افزود: 50 هزار متر مکعب از فاز نخست آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی برای آب شرب بندرعباس تخصیص می یابد و با اضافه شدن کامل تمامی فازهای آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی نیز در مجموع به میزان 150 هزار متر مکعب آب از طریق این دو آب شیرین کن جهت تامین آب شرب بندرعباس و بندرخمیر تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سدهای استقلال و سرنی برای مصرف شرب و کشاورزی در میناب استفاده می شود

آب سدهای استقلال و سرنی برای مصرف شرب و کشاورزی در میناب استفاده می شود