مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-19اقتصادي

صنعت هتل داری بیشترین خسارت را از شیوع کرونا دیده است/ پیشنهاد مستهلک شدن مالیات ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، امیر سزاوار امروز در جلسه تشکل های گردشگری استان با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس بررسی های صورت گرفته با توجه به این که برخی افراد برای انجام امور کاری و شغلی به مشهد سفر می کنند به ناچار باید در مشهد اقامت داشته باشند و با تعطیلی مراکز اقامتی رسمی این افراد در مراکز اسکان غیررسمی اقامت می کنند.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه تعطیلی همه هتل و مراکز رسمی اسکان غیررسمی را افزایش می دهد، بیان کرد: حداقل چند مرکز اقامتی رسمی با رعایت پروتکل های شدیدتر فعال باشند.

وی به موضوع خسارت وارد شده به هتلداران استان اشاره کرد و گفت: صنعت هتلداری بیشتر از سایر بخش ها و صنایع آسیب دیده و خسارت ها چندین برابر خسارت های اعلام شده است.

سزاوار افزود: خسارت هایی وجود دارد که وارد کاغذ شده اما خسارت هایی هم وجود دارد که در قالب فرم های پیش بینی شده قابل ذکر نیست.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به تعیین تکلیف نشدن زمان بازگشایی هتل ها و مراکز اقامتی اشاره و اظهار کرد: بخشی از مواد غذایی موجود در انبارهای ما از بین رفته و بخشی هم در انبارها موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هتل داری بیشترین خسارت را از شیوع کرونا دیده است/ پیشنهاد مستهلک شدن مالیات ها

صنعت هتل داری بیشترین خسارت را از شیوع کرونا دیده است/ پیشنهاد مستهلک شدن مالیات ها