مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-19اقتصادي

تغییر خط تولید واحدهای صنعتی بروجرد در راستای مقابله با کرونا


حمید آزادبخت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها شامل کارخانه فارمد زاگرس پاس خط تولید ژل، کارخانه داروسازی اکسیر خط تولید مواد ضدعفونی کننده و صابون سازی داملران و خط تولید محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح را راه اندازی کردند.

وی بیان کرد: همچنین کارخانه نساجی خط تولید ماسک و کارخانه زاگرس پوش و کارگاه جهانشاهی و مقدسی خط تولید ماسک را در وضعیت سخت و شرایط ویژه کرونا راه اندازی کردند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: این واحدها تاکنون 480 هزار عدد انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده و 30هزار لیتر آب ژاول و 235هزار و 500 عدد ماسک را تولید نموده اند.

وی اضافه کرد: باید برای تحقق و به ثمر رساندن شعار سال و افزایش تولیدات در کشور اعتماد بخش خصوصی و دولتی نسبت به همدیگر بیش از گذشته بالا رود.

آزادبخت با تاکید بر اهمیت نامگذاری سال99 با عنوان جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در سال جدید نیز امید است بتوانیم مقدمات و زیر ساختهای لازم را برای واحدهای تولیدی تامین کنیم و با تحقق شعار رونق تولید و برنامه های سال جدید در جهش تولید به اتصال دهیم.

وی با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد گفت: با توجه به شرایطی که کرونا برای اقتصاد کشور، استان و بروجرد ایجاد کرده باید در سال جاری تلاش مضاعفی برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر خط تولید واحدهای صنعتی بروجرد در راستای مقابله با کرونا

تغییر خط تولید واحدهای صنعتی بروجرد در راستای مقابله با کرونا