مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-19اقتصادي

تمرکز بر منابع بانکی برای تامین نقدینگی صنایع سمنان کارساز نیست


علی اصغر جمعه ای روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه ریزان و مسوولان باید برای تامین مسائل مالی تولیدکنندگان واقعی به منظور جهش تولید و رونق اقتصادی راهکارهای متفاوتی پیدا کنند و تنها به تسهیلات بانکی، آن هم با قوانین دست و پاگیر آن، اکتفا نشود.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی غیر از مباحث بانکی، برای جبران کمبود نقدینگی راهکار دیگری ارایه نمی کنند، تصریح کرد: شرایط تسهیلات بانکی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی، به ویژه برای تامین منابع مالی این واحداها مطلوب نیست و صنعتگران استان سمنان را بدهکارتر می کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: بالا بودن نرخ سود، کوتاه بودن دوره بازپرداخت تسهیلات، قوانین دست و پا گیر نظام بانکی و طلب وثیقه های سنگین رمق تولید را از صنعتگران استان گرفته است.

وی تحقق شعار سال را نیازمند ملزوماتی برشمرد و افزود: جهش تولید به دنبال رونق تولید آمده است و عملیاتی شدن این شعار و راهبرد نیازمند ابزارهایی همچون بازنگری و اصلاح قوانین و مقرارات و تسهیل امور است که کمتر مدنظر بخش اجرایی کشور است.

جمعه ای با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد، تاکید کرد: اقتصاد از این بحران متاثرشده است و با گذشت 2 ماه از آغاز بحران در کشور بسیاری از فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر منابع بانکی برای تامین نقدینگی صنایع سمنان کارساز نیست

تمرکز بر منابع بانکی برای تامین نقدینگی صنایع سمنان کارساز نیست