مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-19اجتماعي

آیین گرامیداشت هفته معلم متناسب با پروتکل های بهداشتی برگزار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدجواد فدایی روز یکشنبه در تشریح مصوبات نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مقرر شد نرخ هزینه های فوق برنامه آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی و وابسته در سال تحصیلی آینده (1400 - 1399) مطابق قبل اخذ شود.

وی با بیان اینکه 20 درصد جمعیت دانش آموزی کرمان در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: این استان در این زمینه رتبه دوم کشوری را بعد از تهران دارد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان کرمان ارتقا جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را خواستار شد و اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل نوسازی مدارس، استان کرمان در سال 98 تعهد خیرین 100 میلیارد تومان بوده که 40 درصد آن تحقق پیدا کرده و در سال 99 پیش بینی شده این مبلغ به 200 میلیارد تومان برسد.

استاندار کرمان با اشاره به فضاهای آموزشی که قابلیت تغییر کاربری به تجاری را دارند بیان کرد: از سال 96 تا پایان سال 98 معادل 37 ملک آموزش و پرورش این استان تغییر کاربری داده شده و در بخشی از آنها 130 واحد تجاری ساخته شده و بقیه آنها باید احداث شود.

وی اعلام کرد: 134 ملک دیگر آموزش و پرورش استان کرمان دارای سند هستند و موقعیت تجاری دارند و باید تغییر کاربری داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفته معلم متناسب با پروتکل های بهداشتی برگزار شود

آیین گرامیداشت هفته معلم متناسب با پروتکل های بهداشتی برگزار شود