مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-19فرهنگي

مسابقه گلستان خوانی سعدی برگزار شد


مدیرکل کانون پرورش فکری استان در گفت وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: به مناسبت یکم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت استاد سخن، مسابقه ادبی گلستان خوانی و خوانش آثار سعدی با همکاری مرکز سعدی شناسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فارس برگزار شد.

زهرا افتخاری، افزود: در این مسابقه ادبی مجازی 105 کودک و نوجوان عضو کارگاه هایی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با ارسال فایل های صوتی و تصویری و خوانش آثار سعدی، شرکت کردند.

وی ادامه داد: آثار اعضا در حال داوری است و قرار است هم زمان با روز بزرگداشت شیخ اجل، سعدی شیرازی اسامی اعضای برگزیده اعلام شود.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری فارس، کودکان و نوجوانان برگزیده مسابقه، به همت مرکز سعدی شناسی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال جایزه تقدیر می شود.

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم چنین مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان طعم شیرین آرامش ویژه کودکان و نوجوانان را اجرا کرد.

در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان، مسابقه طعم شیرین آرامش در کانون فارس طراحی شد تا فرایند فعالیت اعضا در خانه متوقف نشود و رسالت کانون در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این شرایط نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه گلستان خوانی سعدی برگزار شد

مسابقه گلستان خوانی سعدی برگزار شد