مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-19اقتصادي

حرکت به سوی تولید در مسیری مملو از ناهمواری


اینجا مسیر پر تردد منتهی به شهر صنعتی رشت بود که هر روز باید برای رفتن به سرکار می پیمود، اگرچه مسیر داخل شهر صنعتی هم دست کمی از نظر مشکلات آسفالت و چاله ها نداشت ؛ در هر نوبت تردد از این مسیر همراه با تکان ها و بالا و پایین رفتن خودرو از جایش کنده می شد و دل و روده اش در هر دفعه رفت و برگشت به دهانش می آمد، کوفتگی شدیدی در بدنش احساس می کرد ؛ مشکلات کرونا و اقتصادی کم بود که تردد از این مسیر با اعمال شاقه را هم باید تحمل می کرد.

شهر صنعتی رشت در سال 1353 تاسیس شد ؛ طبق مصوبات اولیه در وسعتی به میزان دو هزار و 288 هکتار طراحی و 520 هکتار آن آماده سازی و بخش عمده ای به متقاضیان واگذار شد.

در حال حاضر براساس آمار 400 واحد صنعتی در آن استقرار دارند و روزانه چندین هزار نیروی کار برای رسیدن به سرکار خود ازجمله از تولید کنندگان ، کارکنان ، کارگران، ماشین های حمل کالا باید این مسیر را بپیمایند ؛ اما ناهمواری های بخشی از این مسیر آزار دهنده و حتی خطرناک و موجب نگرانی کاربران این مسیر است.

یکی از کاربران روزانه این مسیر گفت: بخشی از جاده شهر صنعتی رشت که به عنوان جاده کانال معروف و از مسیر ورودی پاسگاه لاکان شروع می شود، پر تردد است که بدلیل ناهمواری ها و چاله های این مسیر حتی گاهی خودروی ما و حتی برخی از ماشین های دیگر از مسیر خود منحرف می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سوی تولید در مسیری مملو از ناهمواری

حرکت به سوی تولید در مسیری مملو از ناهمواری