مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-19سياسي

دولت نمی تواند به تنهایی از نیازمندان حمایت کند/ مردم باید دست به دست هم دهند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم باید در این روزها دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند، - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم باید در این روزها دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند، در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری و نقش نهادهای رسمی و غیر رسمی، مسئولان و مردم در رزمایش کمک به نیازمندان، بیان کرد: مشکلاتی که کرونا در این روزها به وجود آورده بسیار جدی است.

شیوع این ویروس بر روی فعالیت اکثر کسب و کارها تاثیر گذاشته و کارگران و فروشندگان که به صورت روزانه درآمد داشتند، در چند ماه اخیر به شدت در تنگنا قرار گرفته اند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اظهار کرد: اقشار آسیب پذیر نیز این روزها بیش از گذشته در شرایط سخت تری قرار گرفته اند.

دولت نیز اقداماتی را برای شناسایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام داده است اما باتوجه به شرایط، کمک های دولت چندان کافی نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: مردم باید دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند می توانند در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نمی تواند به تنهایی از نیازمندان حمایت کند/ مردم باید دست به دست هم دهند

دولت نمی تواند به تنهایی از نیازمندان حمایت کند/ مردم باید دست به دست هم دهند