مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:162020-04-19اقتصادي

بهبود فضای کسب و کار گامی برای تحقق «جهش تولید»


امسال حتماً رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی هم در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

- مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: امسال حتماً رویکرد جدیدی در حوزه های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی هم در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور برخی مدیران و ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و ارکان مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رییسان دادگستری ها داشتیم و به لطف امام رضا (ع) از همدلی مثال زدنی در بین ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برخوردار هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارنامه خراسان رضوی در سال 98 بسیار موفق بود، افزود: هر چند با شیوع ویروس کرونا، کشور و به تبع آن خراسان رضوی تحت تأثیر قرار گرفت اما در مجموع سال گذشته استان کارنامه بسیار موفقی داشت، به نحوی که اکنون حدود 28 درصد از معین های اقتصادی درگام پنجم و ششم یعنی گام اجرای برنامه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای کسب و کار گامی برای تحقق «جهش تولید»

بهبود فضای کسب و کار گامی برای تحقق «جهش تولید»