مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-19اقتصادي

پرداخت 20 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شوط در سال جاری


رییس کمیته امداد شوط از پرداخت وام کارگشایی به 370 مددجوی کمیته امداد شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیته امداد شوط از پرداخت وام کارگشایی به 370 مددجوی کمیته امداد شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

محرم آقاپور در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به 370 نفر وام کارگشایی به مبلغ 20 میلیارد ریال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران پرداخت شده است، اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی برای رفع نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شامل هزینه های درمان، تحصیل، ازدواج، تعمیر مسکن و غیره و بر اساس اولویت بندی پرداخت می شود.

رییس کمیته امداد شوط همچنین تاکید کرد: در سال گذشته خیران نیکوکار این شهرستان مبلغ 804 میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

رییس کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: تعداد حامیان شهرستان 1297 نفر هستند که 134 نفر از ایتام و 109 فرزند مشمول طرح محسنین از حمایتهای مادی و معنوی آنها بهره مند هستند.

آقاپور مشارکت مردم نیکوکار با هدف یاری نمودن محرومان و مستضعفان را ضروری دانست و گفت: در شهرستان شوط 2780 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شوط در سال جاری

پرداخت 20 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شوط در سال جاری