مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-19فرهنگي

اختتامیه جشنواره ادبی خاتم به طور مجازی برگزار می شود


رییس جشنواره ادبی خاتم از برگزاری مجازی مراسم پایانی این رویداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر اشعری رییس جشنواره ادبی خاتم درباره برگزاری این رویداد در سال جاری گفت: در پنجمین دوره جشنواره خاتم از میان 495 اثر رسیده در این دوره، 262 اثر در بخش بزرگسال، 215 اثر در بخش کودک و نوجوان و 18 اثر در بخش بین الملل به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی افزود: از میان این آثار در مرحله اول داوری 65 اثر در بخش بزرگسال، 20 اثر در بخش کودک و نوجوان و 5 اثر در بخش بینالمللی به مرحله نهایی راه یافتند، در بخش بزرگسال استان های تهران و قم به ترتیب با 38 و 26 اثر بیشترین عنوان ارسالی را داشته و استان های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، کرمان، یزد، اردبیل و قزوین حضور چشمگیری در این بخش از جشنواره داشته اند.

رییس جشنواره خاتم ادامه داد: در بخش کودک و نوجوان، استان های آذربایجان غربی، اصفهان و همدان به ترتیب با 45، 20 و 17 اثر بیشترین عنوان ارسالی را داشته و استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان و تهران نیز حضور چشمگیری در این بخش جشنواره داشته اند.

اشعری گفت: در بخش بین المللی نیز بیشترین اثر از کشور امارات متحده عربی و کشورهای لبنان، عراق و سوریه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ادبی خاتم به طور مجازی برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ادبی خاتم به طور مجازی برگزار می شود