موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-19اقتصادي

بازگشایی کارخانه های ولوو از فردا


کارخانه خودروسازی شرکت ولوو در سوئد و بلژیک که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا موقتاً تعطیل شده بودند، از فردا 20 آوریل آغاز به کار خواهند کرد.

- کارخانه خودروسازی شرکت ولوو در سوئد و بلژیک که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا موقتاً تعطیل شده بودند، از فردا 20 آوریل آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، شرکت خودروسازی ولوو به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از فردا دوشنبه مورخ 20 آوریل 2020 کارخانه های خود در سوئد و بلژیک را بازگشایی کرده و فرایند خودروسازی خود را که به طور موقت تحت تأثیر شروع گسترده نیروهای کرونا تعطیل شده بود باری دیگر به مدار تولید بازگرداند.

بر اساس گزارش وب سایت اتوماتیو نیوز، این شرکت همچنین اعلام کرده که کارخانه ولوو در کارولینای جنوبی ایالات متحده از تاریخ 11 ماه مه سال جاری میلادی با رعایت و حفظ اصول بهداشتی آغاز به کار خواهد کرد کرد.

هاکان ساموئلسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت ولوو در مصاحبه و گفت وگویی به گزارشگر رویترز در خصوص آغاز به کار و بازگشایی کارخانه های این شرکت خاطرنشان کرده است: ما قصد داریم با حفظ و رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش تولید خود را از سر بگیریم و قصد داریم با بیشترین سرعت و ظرفیت ممکن این کار را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کارخانه های ولوو از فردا

بازگشایی کارخانه های ولوو از فردا