مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-19اقتصادي

جمع آوری دو تن ضایعات مرغ از یک گاراژ تعمیر خودرو


رییس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: برخی افراد متخلف در یک گاراژ متخلف در ساوجبلاغ به صورت غیر مجاز و غیربهداشتی ضایعات مرغ را بسته بندی می کردند که 2 تن ضایعات مرع در این مکان جمع آوری شد.

- فردین حسین زاده، رییس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجلاغ گفت: جمع آوری ضایعات غیر بهداشتی مرغ در سطح شهرستان در حال انجام است و در این میان دو تن ضایعات جمع آوری و معدوم شده است.

رییس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ در رابطه با تخلف یک گاراژ در این شهرستان، افزود: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر تخلف در یکی از گاراژهای تعمیر خودرو منطقه ینگی امام شهرستان ساوجبلاغ  بلافاصله کارشناسان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این مکان برخی افراد متخلف به صورت غیر مجاز و غیربهداشتی ضایعات مرغ را بسته بندی می کردند که 2 تن ضایعات مرع در این مکان جمع آوری شد.

حسین زاده گفت: متخلفان عنوان کردند که این ضایعات  را برای مصرف حیوانات بسته بندی می کردند اما  بدلیل غیربهداشتی بودن کار و  نیز برای  جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی دیگر، کارشناسان دامپزشکی اقلام کشف شده را به کشتارگاه منتقل و طبق پروتکل های نظارتی و بهداشتی سازمان دامپزشکی امحاء کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری دو تن ضایعات مرغ از یک گاراژ تعمیر خودرو

جمع آوری دو تن ضایعات مرغ از یک گاراژ تعمیر خودرو