مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-19سياسي

آغاز توزیع 40 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در اراک


فرماندار شهرستان اراک از آغاز توزیع 40 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حسین بختیاری صبح امروز در نشست طرح مواسات، همدلی و کمک های مومنانه شهرستان اراک اظهار کرد: این رزمایش پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به نیازمندان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  جذب کمک های مردمی، خیران و فعالان اقتصادی با هدف حمایت از نیازمندان از فلسفه شکل گیری این طرح است، بیان داشت: همه دستگاه ها باید کمک کنند این طرح به خوبی اجرایی شود و هیچ نیازمندی از آن محروم نماند.

فرماندار اراک با اشاره به طرح شناسایی نیازمندان از طریق ائمه جماعات، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و کانون های بسیج محلات صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در شهرستان اراک تهیه و توزیع 40 هزار بسته در دستور کار قرار گرفته که تاکنون  2 هزار بسته در بخش ساروق، 3 هزار بسته در بخش معصومیه و 7 هزار بسته در بخش مرکزی اراک و مابقی در نقاط حاشیه ای شهر توزیع شده است.

بختیاری  از مشخص شدن سهمیه دستگاه ها خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی 6 هزار و 500 بسته، شهرداری اراک 7 هزار، اداره اوقاف و امور خیریه 7 هزار و جمعیت هلال احمر نیز یک هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 40 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در اراک

آغاز توزیع 40 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در اراک