مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-19دانش

فعال شدن آزمایشگاه تولید کیت تشخیص کرونا در دانشگاه آزاد اصفهان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به توانایی های دانش بنیان و آزمایشگاههای تحقیقاتی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان برنامه های انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به توانایی های دانش بنیان و آزمایشگاههای تحقیقاتی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان برنامه های انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

پیام نجفی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جلسات متعددی از طریق ویدئو کنفرانس با روسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان برگزار و بر همکاری کامل با نهادهای استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید شده است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به توانایی های دانش بنیان و تاسیسات آزمایشگاهی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: آزمایشگاه میکروبیولوژی در زمینه تولید کیت تشخیص کرونا فعال شده و 10 طرح دانش بنیان نیز در این زمینه در حال پیگیری است که 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات اتاق بازرگانی به صورت وام برای عملیاتی شدن طرح ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 6 طرح دانش بنیان از طرف استان به صندوق نوآوری ارسال که 3 طرح تایید و عملیاتی شدند، همچنین 5 طرح از میان 10 طرح ارسالی استان به پارک علم و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن آزمایشگاه تولید کیت تشخیص کرونا در دانشگاه آزاد اصفهان

فعال شدن آزمایشگاه تولید کیت تشخیص کرونا در دانشگاه آزاد اصفهان