مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-19حوادث

دستگیری باند کلاهبردار 15 میلیارد تومانی/75 درصد جرائم خرد هستند


با تلاش های شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با جعل اسناد و کلاهبرداری آگاهی کردستان، اعضای باند کلاهبردار و جاعل در سنندج شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالله فاتحی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان سنندجی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی و تشکیل پرونده در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا طی تحقیقات صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی یک باند حرفه ای که اقدام به جعل و کلاهبرداری کرده بودند، شدند و در یک عملیات 12 نفر از اعضای این باند را که دو نفر از آنان زن بودند را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: در تحقیقات و بازرسی از محل اختفای این باند، مقادیر قابل توجهی ارز داخلی و خارجی تقلبی، برگ چک، شناسنامه، کارت ملی، اوراق شناسایی مختلف و همچنین قولنامه های جعلی که با استفاده از آنها اقدام به فروش املاک و خودرو به مردم کرده بودند، کشف و ضبط شد.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه با دستگیری این افراد 25 فقره پرونده مختلف در حوزه جعل و کلاهبرداری کشف شد، یادآور شد: این باند در مدت فعالیت خود اقدام به 15 میلیارد تومان کلاهبرداری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبردار 15 میلیارد تومانی/75 درصد جرائم خرد هستند

دستگیری باند کلاهبردار 15 میلیارد تومانی/75 درصد جرائم خرد هستند