مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-19سياسي

150 هزار نفر از تور مجازی باغ گل های کرج بازدید کردند


رییس سازمان سیما، منظر شهرداری کرج گفت: 150 هزار نفر از تور مجازی باغ گل های کرج بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان بضاعتی پور با اشاره به ضرورت نشاط و شادابی شهر و شهروندان به عنوان یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: هدف از راه اندازی تور مجازی و بازدید از باغ گل ها کاهش استرس و فشار روانی حاصل از شیوع بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه جشنواره لاله ها پس از هفت دوره برگزاری موفق دیگر به نماد و هویت شهر کرج تبدیل شده است، افزود: سال گذشته بیش از 500 هزار نفر از هفتمین جشنواره لاله ها ی کرج دیدن کردند و به دنبال این استقبال پرشور از زمستان سال گذشته تمهیدات گسترده ای برای آماده سازی باغ گل ها و کاخ مروارید جهت برگزاری هر چه باشکوه تر هشتمین جشنواره لاله ها با کاشت لاله و گل های بهاری بیشتر انجام گرفت که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نشد.

رییس سازمان سیما، منظر شهرداری کرج توضیح داد: راه اندازی تور مجازیِ بازدید از جشنواره لاله ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و در مدت زمان بسیار کوتاه 150 هزار نفر از آن بازدید داشته اند.

بضاعتی پور این میزان استقبال را نشان دهنده حس تعلق شهروندان به این جشنواره دانست و گفت: تور مجازی هشتمین جشنواره لاله هایِ کرج از سایر شهرها و حتی خارج از کشور نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار نفر از تور مجازی باغ گل های کرج بازدید کردند

150 هزار نفر از تور مجازی باغ گل های کرج بازدید کردند