مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-19اقتصادي

اپلیکیشن بازدید مجازی از نمایشگاه های موزه ملی فعال شد


مدیرکل موزه ملی ایران از راه اندازی و آغاز فعالیت یک اپلیکیشن با هدف بازدید مجازی از نمایشگاه های موقت این موزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبرییل نوکنده با بیان این که پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 (ویروس کرونا) و ضرورت حضور مردم در خانه باعث دور شدن آن ها از فضای نمایشگاه های موقت موزه ها شد، ادامه داد: در این شرایط با آغاز فعالیت پویش # موزه ها را در _ خانه _ببینید ، موزه ملی ایران موفق شد با تولید تور مجازی، مجموعه نمایشگاه های موقت خود را در خانه به مردم نمایش دهد.

او از طراحی و ارائه اپلیکیشن آراوین با حمایت فنی و مالی بخش خصوصی، در راستای فراهم شدن بستر مناسب دسترسی مجازی برای بازدید از این نمایشگاه ها خبر داد و افزود: استفاده از امکانات و ابزارهای فضای مجازی موزه ها را قادر می کند تا ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کرده و با توجه بیشتر به نظرات و درخواست های آن ها، در آینده بتوانند برنامه ریزی بهتری برای معرفی آثار انجام دهند.

وی تاکید کرد: موزه ها مهم ترین نهادهای فرهنگی هر جامعه هستند که می توانند در مواقع بحران با نمایش رفتارهای مناسب و اقدامات مسئولانه کارکردهای دیگر خود را به عنوان ارکان فرهنگی جامه عمل بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن بازدید مجازی از نمایشگاه های موزه ملی فعال شد

اپلیکیشن بازدید مجازی از نمایشگاه های موزه ملی فعال شد