مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-19اقتصادي

جزییات تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا


شورای شهر تهران امروز ارائه بسته تسهیلات تشویقی به مشاغل آسیب دیده از کرونا را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن به مشاغل مختلف تسهیلات تشویقی ارائه می شود.

صبح امروز بررسی یک فوریت طرح ارائه تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و مجید فراهانی به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح گفت: به نظر می رسد که با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کارها باید تسهیلاتی در اختیار کسانی که در این حوزه آسیب دیدند، قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در قالب یک طرح پیشنهاد دادیم تا افزایش بهره برداری از مکان ها تا زمانی که ستاد کرونا آنها را تعطیل اعلام کرده صورت گیرد، تصریح کرد: شهرداری تهران اقدام به بخشش اجاره بهای اماکن ورزشی و .

خود که در اختیار پیمانکاران است کرده، در حالیکه این اقدام خلاف قانون است و باید مصوبه شورای شهر داشته باشد و باید به جای آن مدتی که کسب و کارها تعطیل بوده به زمان بهره برداری در قراردادها اضافه شود.

فراهانی با بیان اینکه کسب و کارهای اقتصادی که دچار آسیب شده اند و بر اساس مصوبه هیات وزیران، پیشنهاداتی در خصوص تخفیف عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات ارائه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا

جزییات تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا