مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-19سياسي

فریب تبلیغات باغ و ویلا نخورید!


در راستای اقدامات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی، 50 هکتار از اراضی زراعی در این شهرستان رفع تصرف شد.

- ایسنا/البرز رییس دادگستری ساوجبلاغ گفت: در راستای اقدامات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی، 50 هکتار از اراضی زراعی در این شهرستان رفع تصرف شد.

احمد نوروزی در خصوص اقدام امروز یکشنبه 31 فروردین در این حوزه قضایی و تخریب بناهای غیرمجاز گفت: یکی از دغدغه های جدی که مورد تاکید رییس قوه قضاییه بوده و در سفر استانی به البرز نیز بر آن تاکید شد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی در این منطقه است که دادگستری و دادستانی شهرستان در راستای این دغدغه و طرح تحول قضایی استان البرز، برنامه های جدی را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در راستای اقدامات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی که یکی از موضوعات مورد تاکید رییس کل دادگستری استان البرز است و به منظور اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، با همکاری نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی حدود 50 هکتار از اراضی تصرف شده و بناهای غیرمجاز تخریب و به وضعیت سابق برگشت.

رییس دادگستری ساوجبلاغ با هشدار نسبت به هر نوع تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات در این شهرستان تصریح کرد: هشدارهای لازم به مشاورین املاک، معادن شن و ماسه، کارگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب تبلیغات باغ و ویلا نخورید!

فریب تبلیغات باغ و ویلا نخورید!